به مناسبت هفته دفاع مقدس ، اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید توکلی روستای وناجم در زمینی به مساحت بیش از 30000 متر مربع افتتاح شد .

این اردوگاه که ساختمان و بخش اعظم زمین آن توسط پدر شهید محمود توکلی اهدا گردید ، فعلاً شامل زمین استاندارد فوتبال ، خوابگاه برای اسکان شبانه روزی و... می باشد در تاریخ چهارشنبه 2 مهر 93 با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه استان ، پدر شهید محمود توکلی ، جناب سرهنگ شریعتی فرمانده سپاه شهرستان ساری ، امام جمعه محترم کیاسر ، سرگرد سلمان حمزه ای فرمانده مقاومت سپاه کیاسر، آقای کوروش یوسفی از اعضای شورای شهر ساری و استان ، آقای مسعودیان زاده رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه ، آقای دکتر حسینی رییس دانشگاه علوم قرآنی آمل ، جمعی از اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی وناجم و تعدادی از اهالی روستا افتتاح گردید تا مورد استفاده جوانان روستای وناجم و جوانان و بسیجیان دیگر روستاهای منطقه قرار گیرد.

امید است  همانگونه که سردار بابایی در آیین بهره برداری از این مجموعه وعده دادند با تخصیص اعتبارات بیشتر به زودی شاهد استقرار امکانات بیشتر در مجاورت این پروژه باشیم.

عکس هایی از مراسم افتتاحیه:

 

                                       

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 10 مهر 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

سوم شهریور سال 1391 بود که با درج عکس ذیل از عدم پیشرفت پروژه امامزاده زین العابدین (ع) روستای وناجم گلایه کردیم و البته اظهار امیدواری نمودیم که با تلاش جدی تر هیات امنا ، مشارکت واقعی اهالی ، حمایت دلسوزانه مسئولان و کمک های بی ریای خیرین به زودی شاهد اتمام کار و افتتاح ساختمان این پروژه باشیم اما با گذشت بیش از 2 سال از درج این مطلب و 5 سال از آغاز به کار این پروژه ، متاسفانه  نه از تلاش هیات امنا خبری هست ، نه از مشارکت اهالی ، نه از حمایت مسئولان ( که البته برخی از مسئولین عزیز حمایت نکرده چوب لای چرخ پیشرفت این بنا گذاشتند ) و نه از کمک های خیرین .

این حقیر با توجه به رسالتی که در خویش برای تذکر این مساله احساس کردم اقدام به یاد آوری آن نمودم و مجدداً امیدوارم که مطلب بعدی در خصوص این پروژه عکس ها و خبر افتتاح آن باشد.

ضمناً چهت مقایسه و قضاوت درباره این موضوع تصویر 2 سال قبل  و فعلی این مکان را تقدیمتان می کنم.

تصویر ساختمان امامزاده در شهریور 91

 

تصویر ساختمان امامزاده در شهریور93

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 15 شهريور 1393برچسب:, | 23:7 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

 

                                       


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:دیدنی های چهاردانگه ساری-چهاردانگه بهشت گمشده ایران-, | 13:57 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

با اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی دانش آموزان ورودی پایه هفتم ناحیه یک ساری ، مشخص شد که پسرم (یاسین رمضانی ) که در سال تحصیلی جاری دانش آموز خودم هم بود با کسب نمره قبولی در این آزمون پذیرفته شده است.

ضمن تبریک به این دانش آموز ساعی (بعنوان یک معلم و پدر ) برای ایشان در همه ی آزمون های زندگی آرزوی توفیق و کسب افتخار بیشتر می نمایم.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:, | 23:43 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

برای دسترسی به موقعیت روستای وناجم در روی نقشه ی ایران و جهان  ، روی عکس زیر کلیک کنید و در صفحه باز شده با دکمه های زوم مثبت و منفی به تصویر دلخواهتان برسید.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:روستای وناجم بر روی نقشه ی ایران و جهان, | 1:12 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

20جمادی الثانی هر سال مصادف است با خلقت سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز اسوه عشق و محبت ، مادر.

این روز با شکوه را به همه مادران خوب دنیا به خصوص مادر خوبم تبریک عرض می نمایم.

 

آسمان

را گفتم

می توانی آیا

بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه

روح مادر گردی

صاحب رفعت دیگر گردی

گفت نی نی هرگز

من برای این کار

کهکشان کم دارم

نوریان کم دارم

مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم

 

                                              

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, | 11:52 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:مشاهده آنلاین تصویر 20 گیگاپیکسلی لندن, | 11:3 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

دید و بازدید اول فروردین

لطفاً جهت تماشای بقیه ی عکسها به ادامه مطلب رجوع کنید.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:نوروز 93 وناجم, | 1:28 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

 

بیش از 5 سال از آغاز به کار طرح انتقال گاز دامغان به نکا از مسیر سمنان - کیاسر - ساری با هدف حل مشکل افت فشار گاز شمال می گذرد اما این طرح تا کنون به دفعات و به دلایل مختلف متوقف شده و مجددا از سر گرفته شدتا اینکه در سال جاری در مناطق کیاسر و گرماب شاهد شروع دوباره کار آماده سازی مسیر توسط پیمان کاران این طرح بودیم که شیوه کار آنهادر روستای خودمان (وناجم ) داستانی دارد که عرض می کنیم.

حدود 4 ماه قبل از طریق شورای محل با خبر شدیم که قرار است جهت انتقال لوله گاز از مسیر شالیزاری روستا ، پیمانکاران طرح نشستی با صاحبان زمین و شورای اسلامی محل داشته باشند و پس از توجیه توسط پیمانکاران مربوطه اقدام به تسطیح و حفر کانال نمایند.در شرایطی که همگان منتظر اطلاع رسانی جهت برگزاری نشست بودند حوالی ظهر یک روز (اواخر آبان ) با خبر شدیم که بولدزرهای پیمانکار مربوطه بدون هماهنگی با صاحبان زمین اقدام به تخریب زمین ها ، فنس ها و توری های دور زمین ها و تاسیساتی که در مسیر طرح مربوطه قرار داشتند نمودند که این عمل موجب ناراحتی کشاورزان زیان دیده ای شد که بسیاری از آنها تنها منبع درآمد و روزی آنها همین زمین ها بودند و در تماس با شورای محل درخواست گفتگو با مسئولین مربوطه را نمودند.

عصر همان روز تقریباً همه ی صاحبان زمین ها به هر طریق ممکن خود را به محل نشست در روستا رساندند و جلسه ای  با دو تن از پیمانکاران این طرح در منزل آقای حاج محمد رمضانی برگزار شد . در این جلسه یکی از این پیمانکاران(که فعلاً از ذکر نام آنها صرف نظر می کنیم ) با حالتی سرشار از شرمندگی و خجالت ، این عمل را حاصل اشتباه و اقدام خودسرانه راننده بولدزر مربوطه دانست که باور آن اگر چه بسیار دور از ذهن می نمود اما زبان چرب و نرم و شیرین آقایان موجب فروکش کردن خشم و ناراحتی صاحبان زمین ها شد.

در این جلسه فرم هایی توسط پیمانکاران بین صاحبان زمین ها توزیع شد که شامل فیلد هایی برای مشخصات زمین ها و شماره حساب صاحبان زمین بود و مقرر شد که کشاورزان پس از پر نمودن فرم ها آنها را از طریق شورای محل به پیمانکاران عودت دهند و همچنین کارشناسی از جانب کشاورزان جهت ارزیابی قیمت زمین ها با همکاری کارشناس شرکت گاز تعیین گردد  تا مشخص نشدن قیمت زمین ها اقدام جدیدی از جانب پیمانکاران بر روی زمین ها صورت نگیرد.

فردای آنروز با خبر شدیم که پیمانکاران مربوطه که گویا جز به جیب خودشان به فکر چیز دیگری چون مشکلات کشاورزان بیچاره و حتی ملی بودن طرح نیستند با همین ترفند (انداختن تقصیر ها به گردن راننده بولدزر بیچاره که ظاهراً از هموطنان آذری بود ) اقدام به تخریب اراضی روستاهای همجوار مانند قادیکلا و خالخیل نمودند.

این قصه ادامه داشت تا چند روز بعد که خبر دادند که فردا قرار است که ادوات راهسازی جهت تسطیح مسیر مربوطه به شالیزاری روستا ما بیایندو این خلاف تعهدات جلسه مشترکمان بود.حوالی ساعت 7 صبح همراه با گروهی از کشاورزان در مسیر شالیزاری مربوطه بودیم که از طریق تلفن خبردار شدیم که گریدرهای شرکت شبانه اقدام به تسطیح زمین شماری از اهالی کردند که این امر گویای عدم صداقت و عدم پایبندی به تعهدات از جانب پیمانکاران بود.

در بدو ورود از راننده علت این اقدام را جویا شدیم که خود را بی تقصیر دانست و گفت که از جانب پیمانکاران دستور کار مربوطه را گرفته است.در تماسی که شورای محل با یکی از پیمانکاران طرح داشتند درخواست بحث و گفتگو با ایشان در محل شالیزاری داده شد که با موافقت ایشان همراه شد اما تا یکساعت پس از اثری از شخص مربوطه یا سایر همکارانش نشد که در تماس دوباره مقرر شد که کشاورزان به بخشداری چهاردانگه واقع در کیاسر رجوع کنند و از جانب شرکت مربوطه هم نمایندگانی به بخشداری بیایند تا درباره مشکل مربوطه تبادل نظر گردد.

با حضور کشاورزان در بخشداری و بیش از یک و نیم ساعت انتظار و علیرغم تماس های مکرر شورای محل و آقای احمدی دهدار مربوطه مسئولین شرکت مربوطه زحمت حضور در بخشداری را به بهانه نداشتن ماشین به خودشان ندادند و این جلسه با حضور بخشدار و دهدار برگزار شد.

در این جلسه آقای امینی بخشدار محترم چهاردانگه ضمن توجیه طرح و اهمیت آن برای کشور و منطقه از کشاورزان حاضر درخواست همکاری نموده و ضمن ابراز ناراحتی از اقدام خودسرانه آنها در تسطیح زمین های کشاورزی که ظاهراً خلاف توافقات قبلی آنها با بخشدار هم بود قول دفاع از حقوق کشاورزان را دادند.کشاورزان حاضر نیز با توجه به ملی بودن طرح قول همکاری با مسئولین را داده و ضمناً خواهان احقاق حقوق از دست رفته از جانب بخشداری شدند.

در ادامه جهت روشن شدن ماجرا همراه با گروه کشاورزان به دفتر پیمانکاران مربوطه در منطقه ذوب آهن کیاسر مراجعه کردیم که یکی از آنها باز هم با حالتی خجالت زده از عدم حضور در سر زمین ها و بخشداری به دلیل نداشتن ماشین عذرخواهی نمود و سعی در آرام نمودن اهالی که از اقدام بدون اطلاع و خودسرانه آنها در تسطیح  زمین ها ناراحت بودند را داشت . اما همکار جوانتر آنها که تجربه گفتگو در شرایط اینچنینی را نداشت سعی کرد که با ترساندن کشاورزان از عواقب دفاع از حق خویش و اینکه صاحبان زمین بر اساس قانون اجازه ممانعت از اجرای بدون اجازه عملیات توسط پیمانکاران را ندارند ، لایحه تملک اراضی را مصداق سخنان تهدید آمیز خویش قرار داد و در پاسخ به اعتراض نگارنده این سطور ، اینجانب را به مطالعه لایحه فوق الذکر در اینترنت توصیه کرد.توصیه ای که شاید بیش از همه به زیان جوان کم تجربه و دوستان پیمانکارش شد چرا که اینجانب همان شب لایحه تملک اراضی را از طریق اینترنت دریافت نمودم که شما هم می توانید لایحه تملک اراضی را از اینجا دریافت نمایید.

فردای آنروز که طبق هماهنگی با پیمانکاران جهت متراژ مجدد برخی از زمین ها به شالیزاری روستا رفتیم ماده 8 این لایحه را برای همان پیمانکار جوان خواندم که به شرح ذیل بود :

(( تصرف اراضی ، ابنیه و تاسیسات و خلع ید مالک قبل از انجام معامله و پرداخت قیمت ملک یا حقوق مالک مجاز نمی باشد...)) که شخص مربوطه که ظاهراً انتظار  این جدیت را از جانب من نداشت فی الفور گفت :ماده 9 رو بخون .

ماده 9 این لایحه را که به شرح ذیل بود برایش خواندم :

((در صورتیکه فوریت اجرای طرح با ذکر دلایل موجهبه تشخیص وزیر دستگاه اجرایی ضرورت داشته باشد ، به نحوی که عدم تسریع در انجام طرح موجب ضرر و زیان جبران ناپذیری گردد دستگاه اجرایی می تواند قبل از انجام معامله قطعی و با تنظیم صورتمجلس وضع موجود ملک با حضور مالک یا نماینده وی و در غیاب او و نماینده دادستان و کارشناس رسمی نسبت به تصرف و اجرای طرح اقدام نماید لکن دستگاه اجرایی موظف است حداکثر تا سه ماه از تاریخ تصرف نسبت به پرداخت یا تودیع قیمت عادله طبق مقررات این قانون اقدام نماید.

 هنوز جمله ام تمام نشده بود که طرف با دستپاچگی گفت :دیدی بر اساس این ماده می تونستیم بدون اجازه شما اقدام به تخریب اراضی کنیم که در پاسخش گفتم : اول اینکه فوریت طرح رو باید وزیر تون تشخیص بده و اعلام کنه ...  جواب داد : وزیر طی نامه ای اجرای فوری طرح رو ضروری دونستن که نامه وزیر در دادگستری کیاسر موجود است .

 و گفتم ثانیاً در صورت درخواست وزیر و اقدام دستگاه مربوطه حداکثر تا ظرف 3 ماه باید قیمت ملک مورد معامله به مالک آنها پرداخت شود ، آیا شما در این بازه زمانی پول صاحبان زمین را به آنها پرداخت می کنید؟ که شخص مورد نظر قویاً گفتند که صد در صد در این مدت پول ها را به صاحبان آنها پرداخت می کنیم.

و اکنون بیش از 4 ماه است که از آغاز تخریب اراضی توسط پیمانکاران مربوطه می گذرد اما نه از پول خبری هست و نه کسی اقدام به حمایت از کشاورزان بیچاره می نماید و پیمانکاران مربوطه زمین های شالیزاری روستاهای همجوار را با ترفند های مشابه ، یکی پس از دیگری تخریب و از پاسخگویی به کشاورزان و صاحبان زمین ها به شیوه های مختلف سر باز می زنند.

امیدواریم که سطور نگاشته شده موجب بیدار باش مسئولین شهرستانی و منطقه ای که  خویش را به خواب زده اند و حمایت از حقوق بیچارگان و محرومان را فراموش کردند شود و هم حق و حقوق کشاورزان بیچاره را به آنها پرداخت نموده و هم جهت تسریع در اجرای طرح اقدامات موثری انجام دهند.

تصاویر زیر بخشی از زمین های تخریب شده مورد نظر را نشان میدهد.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, | 1:0 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, | 23:18 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

1- مصیبت حضرت ابوالفضل (ع) با صدای مداح قدیمی محل آقای حاج محمد رمضانی  

 

2- ای حسین جانم - با صدای مداح خوش صدا  آقای یوسف زارع 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, | 21:4 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

با نهایت تاسف ، اهالی روستای وناجم در غم از دست دادن دو عزیز باز هم به سوگ نشسته اند و این بار و در روزهای 24 و 26 آبان ماه که مصادف با یازدهم و سیزدهم ماه محرم بود به ترتیب پدر خانم ارجمندم جناب آقای حاج محمد عارفی (بزرگ خاندان عارفی ) و خانم کربلائیه گلچهره عارفی (والده همکار و استاد ارزشمندم ، شادروان هادی قاسمی ) ندای حق را لبیک گفته و به دیدار معبود شتافتند.

مدیریت وبلاگ (رویای سبز من وناجم ) به نوبه خود دو  مصیبت فوق را به اهالی محترم روستا و خصوصاً فرزندان و بستگان این دو مرحوم تسلیت عرض نموده و برای این یاران سفر کرده اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومند است.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 9 آذر 1392برچسب:تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمد عارفی و شادروان کربلائیه گلچهره عارفی, | 23:12 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

 


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:دانلود آهنگ مولا علی با صدای امید جهان, | 1:11 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

آسمان، سرپناه مولا بود                                        و زمين، كارگاه مولا بود

عاشقي، پابه‌پاي او مي‌رفت                                  چشم نرگس، نگاه مولا بود

هرچه مي‌كرد، دلبري مي‌كرد                                 مهرباني، سپاه مولا بود

عدل و آزادگي، كه گم مي‌شد                                چشم مردم، به راه مولا بود

روز، هر چيز داشت؛ از او داشت                              و شبان، شاهراه مولا بود

روز و شب را، به كار، وا مي‌داشت:                         اين، سپيد و سياه مولا بود!

آب، از الغدير، برمي‌داشت                                     مَشربي، كه گواه مولا بود

كوفه، هرچند هم، كه بد مي‌كرد                             باز هم، در پناه مولا بود!

پدر خاك بود و، خاكي بود ب                                   ي‌گناهي، گناهِ مولا بود!


موضوعات مرتبط: شعر ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1392برچسب:شعر عید غدیر , | 23:12 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

جهت دانلود کلیپ بالا اینجا کلیک کنید.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:نماهنگ زیارت حامد زمانی و هلالی-نماهنگ حامد زمانی برای میلاد امام رضا , | 12:52 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

برای تماشای سایر عکس های تماشایی و فوق العاده زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 18:3 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

                                

استشمام عطر دل انگیز ماه مبارک رمضان بر همه ی مسلمانان جهان مبارک باد.

لطفاً جهت استفاده از بسته آموزشی - مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان شامل : آداب روزه داری ، نکاتی برای روزه داری در تابستان ، احادیثی درباره فضیلت ماه مبارک رمضان و... به ادامه مطلب زیر رجوع کنید.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:دعاهای ماه مبارک رمضان,کاهش تشنگی در روزه داری,چهل حدیث ماه مبارک رمضان,آداب روزه داری, | 1:20 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:ربنا با صدای استاد شجریان,ربنای شجریان,افطار با ربنای شجریان, | 23:29 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

عوامل اجرایی و نظارتی صندوق

 

حضور چشمگیر رای دهندگان وناجمی پای صندوق های رای


موضوعات مرتبط: عکس ، عکس های روستای وناجم ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392برچسب:عکس های انتخابات وناجم,تصاویر انتخابات وناجم, | 13:54 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

 

همزمان با سراسر کشور ، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در روستای وناجم با شور ، هیجان و استقبال وصف ناپذیری برگزار شد.

در این دوره از انتخابات که شش نامزد جهت عضویت در شورای اسلامی روستا با هم به رقابت پرداخته بودند ، استقبال اهالی روستا آنقدر زیاد بود که عوامل اجرایی حاضر در محل اخذ رای را به شگفتی واداشت و با کمبود تعرفه در محل اخذ رای مواجه گشته و ناچار به درخواست و دریافت تعرفه اضافی از بخشداری شدند.

درپایان رای گیری و پس از شمارش آرا که نشان از حضور بیش از 95 درصد از افراد واجد شرایط در انتخابات داشت ، از مجموع 204 رای ماخوذه ، نتایج زیر حاصل شد:

الف: نتایج آرا در انتخابات ریاست جمهوری

1- حسن روحانی ــــــــــــــــــــــــــــــــ 106 رای

2-محمد باقر قالیباف ــــــــــــــــــــــــــــــــ 48 رای

3-محسن رضایی ــــــــــــــــــــــــــــــــ 14 رای

4-علی اکبر ولایتی ــــــــــــــــــــــــــــــــ 12 رای

5-سعید جلیلی ـــــــــــــــــــــــــــــــــ 12 رای

6-محمد غرضی ـــــــــــــــــــــــــــــــــ 6 رای

ب: نتایج آرا در انتخابات شورای اسلامی روستا

1- غفار غفاری ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 96 رای

2- عقیل زارع ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 72 رای

3- رحمان عارفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 56 رای

4- یاسر زارع ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 47 رای

5- موسی عارفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 33 رای

6- ابوالحسن زارع ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 31 رای

ضمناً سه نفر اول این لیست یعنی آقایان : غفار غفاری ، عقیل زارع و رحمان عارفی به عنوان شورای اسلامی روستای وناجم برای مدت 4 سال آینده انتخاب شدند.

ضمن عرض تبریک به مردم ولایتمدار روستای وناجم که انصافاً حماسه ای فراموش نشدنی خلق نمودند و همه ی 6 کاندیدای روستای وناجم که با حضورشان باعث ایجاد شور و نشاط در بین اهالی روستا شدند، برای برگزیدگان این انتخابات آرزوی توفیق نموده و مسئولیت مهم و سنگین آنها را در اولین روز بعد از انتخابشان به آنها یادآوری می نمایم . امیدوارم که پس از پایان دوره 4 ساله آنها در این وبلاگ لیست بلندی از عملکرد های مثبت آنها در زمینه عمران و آبادی روستا داشته باشیم نه گلایه های کم کاری و عدم انجام وظایف.

در اینجا بر خود لازم می دانم که به نیابت از طرف اهالی محترم روستای وناجم از اعضای سابق شورای اسلامی روستای وناجم ، آقایان غفار غفاری ، نقی تقی پور و علی بابایی که در طول 6 سال گذشته برای آبادانی روستا بی ریا تلاش نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392برچسب:حضور 95 درصدی اهالی وناجم در انتخابات 92 , وناجمی ها حماسه آفریدند,نتایج انتخابات وناجم, | 13:43 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره تبریز