عوامل اجرایی و نظارتی صندوق

 

حضور چشمگیر رای دهندگان وناجمی پای صندوق های رای


موضوعات مرتبط: عکس ، عکس های روستای وناجم ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392برچسب:عکس های انتخابات وناجم,تصاویر انتخابات وناجم, | 13:54 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

 

همزمان با سراسر کشور ، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در روستای وناجم با شور ، هیجان و استقبال وصف ناپذیری برگزار شد.

در این دوره از انتخابات که شش نامزد جهت عضویت در شورای اسلامی روستا با هم به رقابت پرداخته بودند ، استقبال اهالی روستا آنقدر زیاد بود که عوامل اجرایی حاضر در محل اخذ رای را به شگفتی واداشت و با کمبود تعرفه در محل اخذ رای مواجه گشته و ناچار به درخواست و دریافت تعرفه اضافی از بخشداری شدند.

درپایان رای گیری و پس از شمارش آرا که نشان از حضور بیش از 95 درصد از افراد واجد شرایط در انتخابات داشت ، از مجموع 204 رای ماخوذه ، نتایج زیر حاصل شد:

الف: نتایج آرا در انتخابات ریاست جمهوری

1- حسن روحانی ــــــــــــــــــــــــــــــــ 106 رای

2-محمد باقر قالیباف ــــــــــــــــــــــــــــــــ 48 رای

3-محسن رضایی ــــــــــــــــــــــــــــــــ 14 رای

4-علی اکبر ولایتی ــــــــــــــــــــــــــــــــ 12 رای

5-سعید جلیلی ـــــــــــــــــــــــــــــــــ 12 رای

6-محمد غرضی ـــــــــــــــــــــــــــــــــ 6 رای

ب: نتایج آرا در انتخابات شورای اسلامی روستا

1- غفار غفاری ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 96 رای

2- عقیل زارع ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 72 رای

3- رحمان عارفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 56 رای

4- یاسر زارع ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 47 رای

5- موسی عارفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 33 رای

6- ابوالحسن زارع ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 31 رای

ضمناً سه نفر اول این لیست یعنی آقایان : غفار غفاری ، عقیل زارع و رحمان عارفی به عنوان شورای اسلامی روستای وناجم برای مدت 4 سال آینده انتخاب شدند.

ضمن عرض تبریک به مردم ولایتمدار روستای وناجم که انصافاً حماسه ای فراموش نشدنی خلق نمودند و همه ی 6 کاندیدای روستای وناجم که با حضورشان باعث ایجاد شور و نشاط در بین اهالی روستا شدند، برای برگزیدگان این انتخابات آرزوی توفیق نموده و مسئولیت مهم و سنگین آنها را در اولین روز بعد از انتخابشان به آنها یادآوری می نمایم . امیدوارم که پس از پایان دوره 4 ساله آنها در این وبلاگ لیست بلندی از عملکرد های مثبت آنها در زمینه عمران و آبادی روستا داشته باشیم نه گلایه های کم کاری و عدم انجام وظایف.

در اینجا بر خود لازم می دانم که به نیابت از طرف اهالی محترم روستای وناجم از اعضای سابق شورای اسلامی روستای وناجم ، آقایان غفار غفاری ، نقی تقی پور و علی بابایی که در طول 6 سال گذشته برای آبادانی روستا بی ریا تلاش نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392برچسب:حضور 95 درصدی اهالی وناجم در انتخابات 92 , وناجمی ها حماسه آفریدند,نتایج انتخابات وناجم, | 13:43 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

با شروع دور تازه انتخابات شوراهای اسلامی ، همچون سراسر کشور اهالی محترم روستای وناجم نیز خود را برای برپایی انتخاباتی پر نشاط آماده می کنند.

بر همین اساس و در ایام ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی ، 6 تن از اهالی محترم این روستا با حضور در بخشداری چهاردانگه ضمن ثبت نام ، نامزدی خویش را اعلام نمودند تا از بین آنها ترکیب 3 نفره شورای اسلامی روستای وناجم بعد از انتخابات مشخص گردد.

اسامی این نامزدها به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل می باشد:

1- آقای ابوالقاسم زارع ( بازنشسته نکا چوب و از شوراهای اسبق وناجم )

2- آقای عقیل زارع (کارمند نکا چوب و از کاندیداهای نسل جوان )

3-آقای یاسر زارع (کارمند آموزش و پرورش و از کاندیداهای نسل جوان )

4- آقای رحمان عارفی ( فرهنگی - مدیر مدرسه راهنمایی چورت )

5- آقای موسی عارفی (شغل آزاد و از شوراهای اسبق وناجم )

6- آقای غفار غفاری (شغل آزاد و عضو شورای فعلی وناجم )

ضمن آرزوی برپایی انتخاباتی گرم و پرشور ، برای همه ی این عزیزان و به خصوص 3 عزیزی که در روز 24 خرداد به عنوان شورای اسلامی انتخاب خواهند شد آرزوی توفیق می نماییم و آرزومندیم که این عزیزان همه ی توان خویش را برای آبادانی بیش از پیش این روستا به کار بندند.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:انتخابات شورای اسلامی وناجم,نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی وناجم, | 1:58 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

 

متاسفانه اهالی روستای وناجم بار دیگر در غم از دست دادن عزیزی دیگر به سوگ نشسته اند و این بار مادری دلسوز و فداکار خانم کربلایی کوکب قاسمی پس از تحمل ماهها رنج بیماری ، ندای حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیدند.

ضمن عرض تسلیت به همه ی داغدیدگان این مرحومه ، برای ایشان علو درجات آرزومندیم.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:پیام تسیلت درگذشت مرحومه کوکب قاسمی, | 1:42 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

با خبر شدیم که جوان محبوب و دوست داشتنی روستای وناجم ؛ جناب آقای میلاد قربانی که سال قبل از دانشگاه تهران موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته روان شناسی مشاوره شده بود ، این بار افتخار دیگری کسب کرده و در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری 92 با کسب رتبه تک رقمی 9 مجاز به انتخاب رشته شده اند.

ضمن عرض تبریک به این جوان ساعی و ارزشمند روستای وناجم ، برای ایشان در سایر مراحل و آزمون های زندگی ، آرزوی موفقیت و بهروزی می کنیم.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:افتخار آفرینی جوان وناجمی,کسب رتبه تک رقمی آقا میلاد قربانی در آزمون کارشناسی ارشد, | 1:10 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره تبریز