سماجت پرند زارعی (کودک 10 ساله وناجمی ) جهت تسریع اجرای مدیریت پسماند ساری نتیجه داد

شمال امروز :

پرند زارعی وناجمی دانش آموز مقطع ابتدایی  جنوبی ترین نقطه شهر ساری  با سماجت دوروزه و مستمر در برقراری ارتباط با مسئولان  شهرداری و سازمان پسماند جهت تحویل زباله خشک ؛ آنان را وادار به تجلیل از خود نمود

رضا گرامیان در گفتگو با خبرنگارمان گفت:  در حالیکه این سازمان با برنامه ریزی آموزشی و لطلاع رسانی خود را آماده اجرای عملیاتی و تکمیلی طرح تفکیک زباله از مبدا نموده است اقدام  متعهدانه و ارزشمند کودک ۱۰ ساله  راهبندی  ما را وادار به تجلیل از وی نمود.

وی افزود: این دانش آموز ۱۰ ساله ساروی  با سلیقه و علاقه  خاص کودکانه خود با جداسازی و تفکیک  زباله خشک  و ورقه های  باطله و تماس های مکررئ مستمر  آماده بودن کودکان  امروز درپذیرش فرهنگ  سالم سازی شهرشان را در اجرای  طرح تفکیک زباله از مبدا به ذرستی به متولیان امر نشان داد تا انگیزه بیشاتری در تسریع  این طرح باشد.

ضمن آرزوی توفیق برای این دختر متعهد وناجمی ، جهت مشاهده متن کامل خبر و عکس های مربوطه به لینک زیر مراجعه نمایید.

shomaleemrooz.com/index.php

 

 



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت20:23---14 فروردين 1392
با آرزوی موفقیت برای دوشیزه زارع از ایشان بخاطر ؛ دوستی با محیط زیست و طبیعت که وظیفه تک تک شهروندان عزیز می باشد ، تشکر می کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:سماجت پرند زارعی برای مدیریت پسماند,اقدام متعهدانه دختر 10 ساله وناجمی برای مدیریت پسماند, | 21:37 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره تبریز