انتصاب شایسته روحانی ارزشمند وناجمی دکتر حسینی به عنوان ریاست دانشگاه علوم قرآنی آمل

آیین تودیع و معارفه ریاست دانشکده علوم قرآنی آمل  روز دوشنبه 94/7/20 با حضور آیت الله دکتر عابدی رییس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سالن همایش دانشکده آمل برگزار شد.

در این آیین از خدمات دکتر محمود ابوترابی رییس قبلی دانشکده تقدیر و دکتر سید معصوم حسینی به عنوان رییس جدید این واحد معرفی شد.

آیت الله دکتر عابدی در ادامه ضمن تبریک ایام دهه آخر ولایت  با سپاس و تشکر از همه عزیزان و مسئولان، یکی از افتخارات دانشکده های علوم قرآنی را وجود دانشجویان وارسته و باتقوا دانستند.

در ادامه ایشان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات دکتر ابوترابی در این دانشکده و تشکر از دکتر سید معصوم حسینی بابت قبول مسئولیت دانشکده برای ایشان آرزوی موفقیت در این عرصه را نمودند.

در پایان بعد از معارفه دکتر سید معصوم حسینی بعنوان رییس دانشکده علوم قرآنی آمل ، ایشان ضمن تشکرو قدردانی از ریاست دانشگاه به خاطر اعتماد به ایشان همدلی و همیاری همه مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص اساتید و کارکنان و دانشجویان را جهت اعتلای دانشکده خواستار شدند.

لازم به ذکر است دکتر سید معصوم حسینی ، در کارنامه اجرایی خود، رییس دانشکده علوم قرآنی ملایرو معاونت فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و از سال 1390بعنوان مدیر گروه تفسیر علوم قرآنی در دانشکده علوم قرآنی آمل را دارد.

مدیریت وبلاگ (رویای سبز من وناجم ) ضمن تبریک به آقای دکتر ، برای ایشان در سنگر جدید آرزوی توفیقات روز افزون نموده و امیدوار است که ایشان باز هم به مدارج بالاتر دست یابند.



نظرات شما عزیزان:

غفاری
ساعت11:23---24 مهر 1394
ضمن عرض تبریک به آقای حسینی. آرزوی موفقیت های روزافزون را برایشان دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:انتصاب دکتر حسینی به سمت ریاست دانشگاه علوم قرآنی آمل, | 22:35 | نویسنده : عباس رمضانی وناجمی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره تبریز